Ik wil naar de scouts komen!

Ben je tussen 6 en 18 jaar oud, dan kan je zondag van 14u30 tot 17u bij Scouts Beersel terecht. Iedereen is welkom vanaf het eerste leerjaar!!

Kom eens proberen

Als jouw kind voor het eerst naar de scouts komt, moet je niet onmiddellijk het inschrijvingsgeld betalen. Hij/zij kan twee keer komen proberen. Dat kan op zondag van 14u30 tot 17u op de Moesjebaaz. Wil je weten wat we die dag doen, neem dan zeker een kijkje in de paretter!

Inschrijving en lidgeld

Pas vanaf de derde keer dat jouw kind komt, moet je kind zich inschrijven en moet het lidgeld betaald zijn. Je kan jouw kind wel al inschrijven door onderstaand formulier in te vullen. Het inschrijvingsgeld bedraagt 60 euro en is over te schrijven op het rekeningnummer BE90 7341 0507 2732, met vermelding van naam en tak (lidgeld naam kind + tak). Heb je nog vragen over onze werking of de inschrijving? Mail gerust naar groepsleiding@scoutsbeersel.be.